zodpovednypodnikatel.sk

Ako používať portál zdpovednypodnikatel.sk

Vzory s návodmi

1. Po prihlásení sa k účtu (bezplatnému alebo platenému), má užívateľ na ľavej strane obrazovky vzor, ktorý je možné stiahnuť bez úpravy alebo s úpravou
 
2.Vzorový dokument je vo formáte WORD; užívateľ môže v rámci možnosti panela nástrojov vykonať rôzne úpravy napr. označiť text tučným / šikmým / podčiarknutým / farebným a pod. textom a s takouto úpravou aj vzor stiahnuť
 
3. Text označený žltým podfarbením je určený na doplnenie resp. úpravu; text, ktorý je označený červenou farbou, má užívateľ možnosť vykonať výber vhodnej možnosti 
 
4. Na pravej strane obrazovky môže užívateľ sledovať návod k úprave vzoru. Návod obsahuje odporúčania, tipy, rady a pod. ako môže užívateľ predmetný vzor upraviť a doplniť. Návod odkazuje na konkrétne čísla odsekov vo vzore, aby užívateľ mal prehľad o tom, ktorej časti vzoru sa návod týka
 
5. Vzor na ľavej strane obrazovky a návod na pravej strane obrazovky je možné rolovať (samostatne aj spolu) tak, aby užívateľ mal možnosť vidieť v jednom riadku text vzorového dokumentu ku ktorému prislúcha konkrétna časť návodu
 
6. Upravený vzor sa na portáli neuchováva; má k nemu prístup len prihlásený užívateľ
 
7. Platené a neplatené vzory sú zrozumiteľne a zreteľne označené a rozdelené
 
8. Niektoré vzory obsahujú aj prílohy, ktoré je možné stiahnuť bez úpravy
 
9. V mobilnej verzii nie je možné využívať všetky funkcie ako v PC formáte so zobrazovacou jednotkou

 

Prihlásenie k online školeniu

1. Postup ako sa prihlásiť k online školeniu/webináru nájdete TU

 

Viac informácii:

 

Podmienky používania TU

Ochrana osobných údajov TU

Správa súborov cookies TU

Online fórum – položte otázku anonymne

Biznis ranajky na tému

Biznis raňajky: Ako udržať zamestnanosť vo firme - vzory benefitov, spoluvlastníctvo firmy a pod.

 

Čo má zamestnávateľ spraviť, aby si udržal existujúcich zamestnancov alebo získal nových? Alebo naopak, čo si má zamestnanec vypýtať, aby zostal vo firme resp. aby ho firma získala? Na tieto otázky existujú rôzne roviny odpovedí. My sa na našom seminári budeme venovať téme ako „nastaviť“ transparentnú a zákonnú formu benefitov (peňažných a nepeňažných) a ako môže zamestnávateľ dosiahnuť resp. či je vôbec možné, aby  zamestnanci spoluvlastnili firmu alebo nadobudli tieňové akcie alebo podiely.

 

Formy benefitov (peňažné a nepeňažné)

 

Čo sa týka formy dohodnutia benefitov, treba rozlišovať 2 základné roviny a to:

(1) dohodnutie podmienok priamo v pracovnej zmluve, alebo

(2) samostatným dokumentom, ktorý je neoddeliteľnou súčasťou pracovnej zmluvy

 

Spoluvlastnenie firmy zamestnancami a jej formy

 

Zamestnanci môžu spoluvlastniť firmu rôznymi formami, napríklad tak že zamestnanec bude:

(1) spoločníkom spoločnosti s r.o. (zamestnávateľa),  

(2) spolu s ďalšími zamestnancami akcionármi v jednoduchej spoločnosti na akcie, ktorá je menšinovým spoločníkom spoločnosti,

(3) akcionár v akciovej spoločnosti (zamestnávateľa),

(4) nadobúdateľom tieňových akcií alebo podielov spoločnosti po splnení dohodnutých podmienok,

atď.

 

O týchto ale aj iných možnostiach a s tým súvisiacich problémoch budeme diskutovať na našom seminári, ktorý budeme realizovať formou  biznis raňajok online a aj prezenčne formou.

 

Počet miest je limitovaný na 20 účastníkov prezenčne a 20 účastníkov online.

 

Seminár bude vedený advokátom JUDr. Jozef Lukajkom, PhD., ktorý k jednotlivým témam uvedie praktické príklady, správne a nesprávne postupy a čomu by ste sa určite mali vyhnúť a pod. Účastníci môžu pokladať otázky (prostredníctvom anonymného „chatu“), pokiaľ budú mať záujem.

 

Termín: 02.11.2023

Čas: 09:00 – 10:00 hod

Poplatok: bezplatné

Miesto: Online alebo prezenčne

V priestoroch na ul. Jesenského 7713/12, 911 01 Trenčín, www.zodpovednypodnikatel.sk/coworking 

Občerstvenie je zabezpečené

 

Pre potvrdenie bezplatnej účasti použite kontaktný formulár, ktorý je umiestnený na pravej strane.

 

V prípade vyčerpania voľných miest, budeme musieť neskoršie rezervácie stornovať. Rezerváciu miest ukončíme hneď po naplnení počtu 20 (prezenčne) + 20 (online) spôsobom, kto skôr rezervuje.

 

Informácie o lektorovi:

JUDr. Jozef Lukajka, PhD. je vedúcim advokátom Advokátskej kancelárie LUKAJKA & PARTNERS s. r. o. Viac ako 14 rokov sa venuje právnemu zastupovaniu spoločností a podnikateľov v súdnych sporoch, v správnych konaniach so štátnymi orgánmi so zameraním na pracovné právo, obchodné právo, trestné právo, ochranu osobných údajov, BOZP. V minulosti pôsobil niekoľko rokov ako právnik inšpektorátu práce. Referencie advokátskej kancelárie kde je lektor vedúcim advokátom Referencie

 

Tešíme sa na Vás

 

Dátum a čas konania

02.11.2023 o 09:00

Prednášajúci lektor

JUDr. Jozef Lukajkom, PhD.

Odborný garant


Pozrieť referencie

© 2020-2022 zodpovednypodnikatel.sk všetky práva vyhradené | o tento portál sa stará zodpovednypodnikatel.sk