24.04.2021
b2b záručná doba
Dobrý deň prajem, chcel by som sa opýtať: #1 Je možné pri B2B predaji (nový produkt - nepoužívaný) neposkytnúť žiadnu záruku (resp. zmluvne upraviť, že záruka sa prenáša priamo na výrobcu)? Eventuálne max. záručná doba, ktorá by bola poskytnutá z našej strany je 6 mesiacov, keďže ide o veľmi špecifický produkt, kde samotný výrobca poskytuje záruku len 6 mesiacov. #2 Je min. doba, do kedy pri B2B resp. B2C musí byť záruka vyriešená (opät - špecifický produkt, preto oprava iba v Číne, čo trvá 1-3 mesiace - hlavne z dôvodu prepravy). Ďakujem pekne vopred za odpoveď
Odpovede na otázky online poradni sú dostupné až po bezplatnej registrácii. Ak už členom ste, prihláste sa, prosím, do svojho účtu. Ak členom nie ste, zaregistrujte sa a užívajte si všetky výhody bezplatného členstva.
Registrácia Prihlásiť sa