Vzory s návodmi
Prihlásenie k online školeniu
1. Postup ako sa prihlásiť k online školeniu/webináru nájdete TU
Viac informácii:
Dobrý večer , poprosil by som Vás o radu vo veci vystavených faktúr za neposkytnuté služby resp nedodržanie dohodnutých podmienok zo strany dodávateľa ( externá upratovacia spoločnosť) ?napriek mojim upozorneniam na nekvalitnú robotu a upovedomenia dodávateľa na porušovanie prac . disciplíny jeho zamestnancov počas zdržiavania sa na mojej prevádzke sa nič nezmenilo , takýmto konaním sa poškodzuje aj dobré meno firmy a nepovediac o neporiadku a snahe podviesť ma. ( zamestnanci dodávateľa nepracujú len sedia ,nechodia ani podĺa dohodnutých kritérií , na faktúrach navýšené hodiny strávene na prevádzke ,po náležitom upozornení majiteľa upr. firmy sa nič neudialo ) za odpoveď vopred ďakujem... s pozdravom
Dobrý den, my sme take v praxi riešili tak že sme pohrozili dodavatelovi skoncenim zmluvy a nakoniec sme uzavreli dodatok na základe ktorého pri takomto porušeni podmienok nam musí dodávateľ zaplatiť pokutu nakoľko my nemáme páku na zamestnancov dodávateľa ale máme páku na dodávateľa služieb. A dodávateľ služieb potom rieši svojich zamestnancov zásadnejšie. čo sa týka právnej roviny tak podľa obchodného zákonnika je možné žiadať zľavu pri nesprávne / nevhodne poskytnutej služby. Možno by bola na mieste ostrá písomná výzva od objedávateľa dodávateľovi